Vrijwilligerswerk en werkgroepen

U heeft tijd beschikbaar voor huisbezoek aan inwoners in de plaats Soest, Soesterberg, Bilthoven, De Bilt, Maartensdijk of Eemnes die uw steun kunnen gebruiken. Wilt u ons helpen, meldt u dan aan bij een bestuurslid. Wij zorgen voor begeleiding en brengen u in contact met de werkgroep bij u in de buurt.

Donatie – Schenking

Wij zijn voor onze financiële middelen grotendeels afhankelijk van giften en donaties. Wilt u het werk van Caritas mogelijk blijven maken, dan kunt U een gift overmaken op RABO bankrekening NL21RABO 0359900038 t.n.v. P.C.I. HH.Martha en Maria, o.v.v. Donatie. De Caritas van de HH. Martha en Maria heeft de ANBI status zodat uw gift ook aftrekbaar van de belasting is.

Nalatenschap

Zoals velen die ons zijn voorgegaan kunt u ook (een deel van) uw nalatenschap schenken aan de Caritas. Wij bezitten bijvoorbeeld diverse landerijen waarvan de pachtopbrengsten ingezet worden voor de vele noden die wij ledigen. Heeft u interesse om het werk van de Parochiële Caritas Instelling in uw erfenis op te nemen dan kunt u dat door uw notaris (laten) regelen en ons als begunstigde op te nemen.

Wilt u worden benaderd voor een persoonlijk gesprek over uw steun? Stuur dan een e-mail naar onze secretaris.

Het is goed om te weten dat al uw informatie strikt vertrouwelijk wordt behandeld (zie ook ons Privacyreglement).

De Parochiele Caritas Instelling van HH. Martha en Maria  heeft ANBI status sinds 1 januari 2008.

De gegevens hiervan zijn: Baarn|RSIN:824140850